مجله اینترنتی پویش

banner ads
banner ads

رشته گروه علوم ریاضی و فنی

مهندسی برق

 

انتقال انرژی، توزیع انرژی، انتقال اطلاعات، تبدیل یک سیگنال به صورت دیگر و... از جمله فعالیت‌های مهندسین برق می‌باشد. امروزه در تمامی جوامع، صنایع مختلف وابستگی شدیدی به صنعت برق دارند، حتی رونق اقتصادی در بخش کشاورزی بدون در نظر گرفتن صنعت برق امری غیرممکن به نظر می‌رسد. در نتیجه از صنعت برق به عنوان صنعت مادر می‌توان یاد کرد. لذا وجود متخصصین خبره در این صنعت لازمه‌ی پیشرفت هر جامعه‌ای می‌باشد. برای آشنایی بیشتر شما به بررسی گرایش‌های مختلف این رشته می‌پردازیم:

 

1ـ الکترونیک:

 

امروزه گسترش علم الکترونیک را در پیرامون خود به خوبی احساس می‌کنیم. از تجهیزات مخابراتی گرفته تا تجهیزات پزشکی، همگی در خدمت زندگی مدرن قرار دارند.

 

محور اصلی گرایش الکترونیک آشنایی با قطعات نیمه هادی، عملکرد آنها و استفاده از این قطعات در طراحی و ساخت دستگاه‌ها می‌باشد. این علم به چگونگی طرح و پیاده کردن شبکه‌های الکتریکی، نگهداری و بهره‌برداری از آنها می‌پردازد

 

برخی از واحدهای درسی: الکترونیک3، تکنیک پالس، میکروپروسٍسور، معماری کامپیوتر، فیزیک مدرن، فیزیک الکترونیک

 

2ـ مخابرات:

 

هدف اصلی این گرایش، ارسال و انتقال اطلاعات از نقطه‌ای به نقطه‌ی ‌دیگر است. مخابرات خود نیز از دو گرایش میدان و سیستم تشکیل می‌شود. در حوزه‌ی گرایش میدان، دانشجویان ضمن آشنایی بیشتر با مفاهیم امواج، میدان مغناطیسی، آنتن و... تلاش می‌کنند تا بتوانند مناسب‌ترین راه را برای نقل و انتقال امواج بیابند. در گرایش سیستم نیز دانشجویان نحوه‌ی تبدیل سیگنال‌ها را به یکدیگر فرا می‌گیرند. گفتنی است که امروزه با پیشرفت علم، یک مهندس برق ـ مخابرات می‌بایست از هر دو گرایش به خوبی اطلاع داشته باشد.

 

برخی از واحدهای درسی:

 

مخابرات 2، میدان و امواج، مدارهای مخابراتی، آنتن‌ها و انتشار امواج، ماکروویو، اصول میکروکامپیوتر

 

3ـ کنترل:

 

دانشجویان این رشته موظف به کنترل خروجی‌های یک سیستم بر مبنای ورودی‌های آن، با توجه به شرایط ویژه و نکات موردنظر طراح آن سیستم می‌باشند. در واقع هدف از این گرایش طراحی سیستمی است که بتواند با نظارت بر دستگاه‌ها، کیفیت آنها را در حد مطلوب باقی نگه دارد. از دیگر فعالیت‌های مهندسین کنترل می‌توان به خودکار کردن خطوط تولید نیز اشاره کرد.

 

برخی از واحدهای درسی:کنترل دیجیتال و غیرخطی، کنترل مدرن، کنترل صنعتی، ترمودینامیک

 

 

 

4ـ قدرت:

 

تولید برق در نیروگاه‌ها، انتقال برق از طریق خطوط انتقال، توزیع آن به شبکه‌های شهری و در نهایت توزیع آن برای مصارف خانگی و کارخانجات از جمله اهداف اصلی این گرایش است. بنابراین ضروری است تا یک مهندس برق ـ قدرت با روش‌های مختلف تولید و انتقال برق آشنایی کامل داشته باشد. لذا دانشجویان این رشته انواع نیروگاه‌های آبی، گازی، کابل‌های زیرزمینی، هوایی و... را مطالعه می‌کنند.

 

برخی از واحدهای درسی: ماشین‌های الکتریکی 3، ماشین‌های مخصوص، الکترونیک قدرت، بررسی سیستم‌های قدرت 2، عایق و فشار قوی، ترمودینامیک

 

لازم به ذکر است که گرایش‌های فوق در مقطع کارشناسی تفاوت چندانی با هم ندارند و اختلاف آنها تنها در حدود 30 واحد است. جالب آن که در بازار کار، تعدادی از فارغ‌التحصیلان جذب گرایش‌های دیگر می‌شوند.

 

توانایی و استعداد لازم: این رشته مانند سایر رشته‌های مهندسی بر اصول ریاضیات و مفاهیم فیزیکی استوار است. بنابراین هرچه دانشجویان بهتر این مفاهیم را درک کنند، آینده‌ی درخشان‌تری خواهند داشت. ناگفته نماند که علاقه‌ی دانشجو به کار با وسایل برقی در رسیدن او به هدفش بی‌تاثیر نخواهد بود.

 

چشم‌انداز شغلی: با توجه به رشد چشمگیر جمعیت کشورمان، نیاز به احداث نیروگاه‌های جدید و همچنین وجود فارغ‌التحصیلان جوان، توانمند و با استعداد به شدت احساس می‌شود. بنابراین می‌توان برای فارغ‌التحصیلان این رشته، چشم‌انداز‌ روشنی را تصویر نمود.

 

ادامه‌ی تحصیل در مقاطع بالاتر: انتخاب گرایش برعهده‌ی دانشجویان بوده و فارغ التحصیلان می‌توانند تا مقطع دکتری ادامه‌ی تحصیل دهند.

ﺭﺍﺯ ﺳﺎﺧﺕ ﺍﻳﻣﻳﻠﻬﺎی ﭘﺭﻓﺭﻭﺵ

 

ﺭﺍﺯ ﺳﺎﺧﺕ ﺍﻳﻣﻳﻠﻬﺎی ﭘﺭﻓﺭﻭﺵ

اﺷﺎﺭﻩ:

ﺍﯾﻤﻴﻞ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻄﻮﺭ ﺣﺮﻓﻪ ﺍی ﺗﻬﻴﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﻓﺮﻭﺵ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﻄﻮﺭ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺩﻫﻨﺪ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺨﺶ ﺑﺎ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻓﺮﻣﻮﻝﺩﻗﻴﻘﯽ ﻣﯽ ﭘﺮﺩﺍﺯﯾﻢ ﺗﺎ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺗﻬﻴﻪ ﺍﯾﻤﻴﻠﻬﺎﯾﯽ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﺯ ﺷﻮﻧﺪ، ﺧﻮﺍﻧﺪﻩ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﻓﺮﻭﺵ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺩﻫﻨﺪ

 

ﺍﯾﻤﻴﻞ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻄﻮﺭ ﺣﺮﻓﻪ ﺍی ﺗﻬﻴﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﻓﺮﻭﺵ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﻄﻮﺭ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺩﻫﻨﺪ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺨﺶ ﺑﺎ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻓﺮﻣﻮﻝﺩﻗﻴﻘﯽ ﻣﯽ ﭘﺮﺩﺍﺯﯾﻢ ﺗﺎ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺗﻬﻴﻪ ﺍﯾﻤﻴﻠﻬﺎﯾﯽ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﺯ ﺷﻮﻧﺪ، ﺧﻮﺍﻧﺪﻩ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﻓﺮﻭﺵ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺩﻫﻨﺪ

 

ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻋﯽ ﮔﻴﺮﺍ ﻭ ﻭ ﺟﺬﺍﺏ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﻨﻴﺪ

ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﻣﻬﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﺑﺨﺶ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﻣﯽ ﮔﻴﺮﺩ ﮐﻪ ﭘﻴﺎﻡ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻣﺘﻦ ﺁﻧﺮﺍ ﺑﺨﻮﺍﻧﺪ ﻭ ﯾﺎ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥﺁﻥ ﺻﺮﻑ ﻧﻈﺮ ﮐﻨﺪ. ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺑﭙﺮﺳﻴﺪ ،ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺍی ﺭﺍ ﺑﻴﺎﻥ ﮐﻨﻴﺪ ، ﺟﺎﯾﺰﻩ ﺍی ﺍﺭﺯﺷﻤﻨﺪ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺩﻫﻴﺪ ﯾﺎ ﺩﻟﻴﻞ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﺭﺍﺷﺮﺡ ﺩﻫﻴﺪ. ﺍﮔﺮ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﻭﯾﮋﻩ ﺍی ﺑﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺩﺍﺭﯾﺪ،ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻓﺮﺻﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﻄﺮ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺑﻴﺎﻥ ﮐﻨﻴﺪ. ﺍﮔﺮ ﻧﺎﻡ ﻣﺸﺘﺮی ﺭﺍ ﺑﺪﺭﺳﺘﯽ ﺍﺯ ﻁﺮﯾﻖﺍﯾﻤﻴﻠﺶ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﺪ ﻣﻴﺘﻮﺍﻧﻴﺪ ﺩﺭ ﺳﻄﺮ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﻮﺩﺵ ﻧﻴﺰ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﮐﻨﻴﺪ.ﺩﺭﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺍﺯ ﻣﻮﺿﻮﻋﺎﺕ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺁﻣﻴﺰ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﻴﺪﻫﻴﻢ .

ﺳﻼﻡ،ﻋﻼﻗﻪ ﻣﻨﺪ ﺑﻪ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﭘﻨﺞ ﺷﻨﺒﻪ ﻫﺴﺘﻢ....

ﻓﻘﻂ ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺧﺮﺩﺍﺩﻣﺎﻩ – ﺳﯽ ﺩی ﺻﻮﺗﯽ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﻣﺮﺍ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﻨﻴﺪ.ﺗﻨﻬﺎ ﺳﻪ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ

ﺩﺭ ﺳﻪ ﻣﺎﻩ ﺍﺧﻴﺮ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﻋﻀﻮﯾﺖ ﻭﺏ ﺳﺎﯾﺖ ﺩﺭﺁﻣﺪﻧﺪ. ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭ؟

 

ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ ﺍی ﺑﻴﻔﺰﺍﯾﻴﺪ

ﺍﮔﺮ ﻧﺎﻡ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻴﺪ. ﺩﺭ ﻏﻴﺮ ﺍﯾﻨﺼﻮﺭﺕ ﺍﺯ ﺭﻭﺷﻬﺎی ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﺧﻄﺎﺏ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻴﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪ "ﺳﻼﻡ ﻫﻤﮑﺎﺭﻋﺰﯾﺰ"، "ﺳﻼﻡ ﺧﺮﯾﺪﺍﺭ ﮔﺮﺍﻣﯽ". ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺷﺨﺼﯽ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ ﺳﺎﺯﯾﺪ

 

ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ

ﺩﺭ ﻣﺘﻦ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﺗﺎ ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﻣﺘﻮﻥ ﺧﺸﮏ ﻭ ﺭﺳﻤﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﮑﻨﻴﺪ. ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﺘﻮﻥ ﺭﺳﻤﯽ ﻭ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ، ﻣﺸﺘﺮیﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻁﺮﻑ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻓﺮﺩ ﺩﻟﺴﻮﺯ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﺵ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺑﯽ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ. ﺑﺠﺎی ﻧﻮﺷﺘﻦ "ﺟﻨﺎﺏ ﺁﻗﺎی ﺑﻘﻮﺳﻴﺎﻥ،ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﺎ ﺍﻁﻼﻋﺎﺕ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﻪ ﭘﻴﻮﺳﺖ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺷﺪ." ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭ ﺑﻨﻮﯾﺴﻴﺪ " ﺳﻼﻡ ﺁﻗﺎی ﺑﻘﻮﺳﻴﺎﻥ ﻋﺰﯾﺰ، ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﻪﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﺎ ﻋﻼﻗﻪ ﻣﻨﺪ ﺷﺪﻩ ﺍﯾﺪ، ﮐﺎﺗﺎﻟﻮگ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯾﺘﺎﻥ ﺿﻤﻴﻤﻪ ﮐﺮﺩﻩ ام".

 

ﺩﺭ ﭘﺎﺭﺍﮔﺮﺍﻑ ﺍﻭﻝ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻫﻴﺠﺎﻥ ﮐﻨﻴﺪ

ﺗﻮﺟﻪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﺭﺍ ﺟﻠﺐ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺩﻟﻴﻠﯽ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﮐﻨﻴﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﻫﺪ. ﺷﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﻁﻮﺭ ﻏﻴﺮ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﺑﮕﻮﯾﻴﺪ ﮐﻪ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﺨﺼﻮﺻﯽ ﻓﻘﻂ ﺑﺮﺍیﺍﻭ ﺩﺍﺭﯾﺪ. ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﯾﮏ ﻫﺪﯾﻪ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ، ﺗﺨﻔﻴﻒ ﻭﯾﮋﻩ ﯾﺎ ﺍﻁﻼﻉ ﻗﺒﻠﯽ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻓﺮﻭﺵ ﺭﺍ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺮﺍی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﭘﺴﺖ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﻴﮑﯽ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﮐﻨﻴﺪ

 

ﭼﻨﺪ ﻣﺰﯾﺖ ﺑﺮﺗﺮ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺷﺮﺡ ﺩﻫﻴﺪ

ﺟﻨﺒﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮﻝ، ﺧﺪﻣﺎﺕ، ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﻭ ﯾﺎ ﮐﺎﻻی ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺗﺮﻏﻴﺐ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﻴﺪ. ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻣﺘﻤﺎﯾﺰﺳﺎﺯﯾﺪ. ﺑﺴﻴﺎﺭی ﺍﺯ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﻫﺎی ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺗﯽ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﻴﭻ ﻣﺰﯾﺘﯽ ﺭﺍ ﺫﮐﺮ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻨﺪ. ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﺭﻗﻴﺐ ﺗﺼﻮﺭ ﻧﮑﻨﻴﺪ. ﻣﺰﺍﯾﺎی ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻁﻮﺭیﺑﻨﻮﯾﺴﻴﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﭼﻨﺪ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﺍﺯ ﺭﻗﻴﺒﺎﻥ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﺮﺩ، ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﺷﻤﺎ ، ﺑﺎﻋﺚ ﺧﺮﯾﺪ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺷﻮﺩ

 

ﺍﻁﻼﻋﺎﺕ ﺗﺎﯾﻴﺪﮐﻨﻨﺪﻩ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﮐﻨﻴﺪ

ﮔﻮﺍﻫﻴﻨﺎﻣﻪ ﻫﺎ، ﻧﺸﺎﻥ ﻫﺎی ﺗﻘﺪﯾﺮ، ﻣﻄﺎﻟﻌﺎﺕ ﻣﻮﺿﻮﻋﯽ ، ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻫﺎی ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ، ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻗﻴﻤﺘﻬﺎ ﻭ ﺟﺰﺋﻴﺎﺕ ﺩﯾﮕﺮی ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻗﺒﻴﻞ ﮐﻤﮏ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﺍﺣﺘﻤﺎﻟﯽ ﻣﺸﺘﺮی ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺧﺮﯾﺪ، ﺑﺮ ﻁﺮﻑ ﺷﻮﻧﺪ.

 

ﻣﺨﺘﺼﺮ ﻭ ﮔﻴﺮﺍ ﺑﻨﻮﯾﺴﻴﺪ

ﺗﻨﻬﺎ ﺟﺰﺋﻴﺎﺗﯽﺭﺍ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺟﺬﺍﺑﻴﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮی ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭﻧﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﺧﻮﺩ ﻟﺤﺎﻅ ﮐﻨﻴﺪ. ﺍﮔﺮ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﺷﻤﺎ ﺍﺣﺘﻴﺎﺝ ﺑﻪ ﮔﻔﺘﮕﻮی ﻁﻮﻻﻧﯽ ﺗﺮی ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﯾﻨﮑﻪﭼﺮﺍ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﮔﺎﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻫﻨﺪ، ﺩﺍﺭﺩ ، ﻧﺸﺎﻧﯽ ﻭﺏ ﺳﺎﯾﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮﺍی ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﻓﺮﻭﺵ ﻁﻮﻻﻧﯽ ﻭ ﮐﺎﻣﻞ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﻴﺪ

 

ﻣﺘﻦ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﮐﻠﻴﺪی ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮐﻨﻴﺪ

ﺣﺠﻢ ﺯﯾﺎﺩی ﺍﺯ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻓﺸﺮﺩﻩ ، ﺑﺮﺍی ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﮔﺎﻥ ﺩﻟﻬﺮﻩ ﺁﻭﺭ ﻭ ﻭﻗﺖ ﮔﻴﺮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ. ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺭﻭ ﻣﻦ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻥ ﻣﺰﺍﯾﺎ ﻭ ﻧﮑﺎﺕﻣﻬﻢ، ﺩﺭ ﺟﻤﻼﺕ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻭ ﮐﻠﻴﺪی ، ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻣﺘﻦ ﺭﺍ ﺁﺳﺎﻧﺘﺮ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﻡ

 

ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﺍﺻﻠﯽ ﺭﺍ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﮐﻨﻴﺪ

ﺍﮔﺮ ﻭﺏ ﺳﺎﯾﺖ ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ، ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﻭ ﺑﺎ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﻓﺼﻴﺢ ﺩﺭ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﻗﻴﺪ ﮐﻨﻴﺪ. ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﻫﺎی ﻓﺼﻠﯽ ﺭﺍﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﻴﺪ. ﻣﺎﻧﻨﺪ: »ﮐﺖ ﺯﻣﺴﺘﺎﻧﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺳﯽ ﺍﻡ ﺁﺫﺭ ﺑﻪ ﺧﺸﮑﺸﻮﯾﯽ ﺑﻴﺎﻭﺭﯾﺪ ﻭ ﻣﺎ 10 ﺩﺭﺻﺪ ﺗﺨﻔﻴﻒ ﺧﻮﺍﻫﻴﻢ ﺩﺍﺩ، ﯾﺎ ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪﻓﺮﻭﺵ ﮐﻢ ﺍﺳﺖ ﺑﺮﺍی ﺟﺬﺏ ﻣﺸﺘﺮی ﺍﺯ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻴﺪ. ﻣﺜﺎﻝ: »ﺑﺎ ﺧﺮﯾﺪ ﺩﻭ ﭘﺮﺱ ﻏﺬﺍ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺩﻭﺷﻨﺒﻪ، ﺳﻪ ﺷﻨﺒﻪ ﯾﺎ ﭼﻬﺎﺭ ﺷﻨﺒﻪ ﺍﺯ ﯾﮏﭘﻴﺶ ﻏﺬﺍی ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮﯾﺪ«. ﺍﻁﻤﻴﻨﺎﻥ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﻨﻴﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍی ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩﺗﺎﻥ ﻣﺤﺪﻭﺩﯾﺖ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﯾﺪ ﯾﺎ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﮐﻨﻴﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻤﻴﻞﺭﺍ ﺑﺮﺍی ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﺭﺍ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺑﺎ ﺧﻮﺩ ﺑﻴﺎﻭﺭﻧﺪ.


 

 

ﺭﻭﺵ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﯽ ﺭﺍ ﺑﺮﺍی ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﺸﺨﺺ ﮐﻨﻴﺪ

ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﮕﻮﯾﻴﺪ ﮐﻪ ﺩﻗﻴﻘﺎ ﭼﻪ ﮐﺎﺭی ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﺪ. ﻣﺜﻼ ﺑﻨﻮﯾﺴﻴﺪ »ﺑﺮﺍی ﺍﻁﻼﻋﺎﺕ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻭﺏ ﺳﺎﯾﺖ ﻣﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﮐﻨﻴﺪ« ﺑﺎﺷﺪ ﯾﺎ »ﺭﻭﺯﭘﻨﺞ ﺷﻨﺒﻪ 9 ﺍﺳﻔﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻅﻬﺮ ﺑﺮﺍی ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻫﺪﯾﻪ ﺗﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺗﻠﻔﻦ ﮐﻨﻴﺪ.»

 

ﻟﻴﻨﮏ ﻭﺏ ﺳﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﻨﻴﺪ

ﺍﮔﺮ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻴﺪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺑﺮﺍی ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﮐﺎﻣﻞ ﻓﺮﻭﺵ، ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﮐﻮﭘﻦ، ﯾﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻋﻤﻠﻴﺎﺕ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺖ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﻭﻧﺪ ﺍﻁﻤﻴﻨﺎﻥ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﻨﻴﺪ ﮐﻪﺣﺪﺍﻗﻞ ﺩﻭﺑﺎﺭ ﯾﮑﯽ ﺩﺭ ﻧﻴﻤﻪ ﺩﻭﻡ ﺍﯾﻤﻴﻠﺘﺎﻥ ﻭﯾﮑﯽ ﺩﺭﺳﺖ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﻣﻀﺎ، ﺁﺩﺭﺱ ﻭﺏ ﺳﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺫﮐﺮﮐﻨﻴﺪ

 

ﺍﯾﻤﻴﻞ ﺭﺍ ﺍﺧﺘﺼﺎﺻﯽ ﺳﺎﺯﯾﺪ

ﺑﺨﺶ ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ ﺑﺴﻴﺎﺭی ﺍﺯ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﻫﺎ، ﺧﺸﮏ ﻭ ﻏﻴﺮ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﭘﻴﺶ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﮐﻪ:»ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﺭﺍ ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﺪ؟« ﺑﺮﺍیﺟﻠﻮﮔﻴﺮی ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺑﺨﺸﯽ ﺍﺯ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﯾﻤﻴﻞ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﮐﻨﻴﺪ! ﺣﺘﯽ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺷﻮﺧﯽ ﮐﻮﭼﮏ ﻭ ﮐﺎﻣﻼ ﻣﻮﺩﺑﺎﻧﻪ ﺍی ﺭﺍ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﻨﻴﺪ.ﺑﻪ ﺧﺎﻁﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻥ ﭘﻴﺎﻡ ﺑﺮﺍی ﺍﻓﺮﺍﺩی ﻫﺴﺘﻴﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﭘﻴﺶ ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﮐﺎﺭی ﺩﺍﺭﯾﺪ .ﭘﻴﺎﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ ﺩﺭﺁﻭﺭﯾﺪ