اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
وبسایت مسترمووی
مسترمووی

الگوریتم

الگوریتم

راهنمای دانلود از سایت:

لینک های دانلود قانونی در وب سایت مستر مووی با اینترنت نیم بها محاسبه میگردد .
لینک های خرید فیلم ها به عهده شرکت پخش کننده اثر بوده و در صورت هر گونه مشکل با پشتیبانی سایت مرجع در تماس باشید .

راهنمای کیفیت‌ها:

کیفیت HQ_1080p: مناسب برای تماشا در نمایشگر ال سی دی

کیفیت ۱۰۸۰: مناسب برای تماشا در تلویزیون

کیفیت ۷۲۰: مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت

کیفیت ۴۸۰: مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل

نرم افزار های دانلود:

در کامپیوتر از برنامه IDM جهت دانلود فیلم استفاده کنید.

در گوشی های اندروید از برنامه adm جهت دانلود فیلم استفاده کنید.

در گوشی ios از برنامه Documents جهت دانلود فیلم استفاده کنید.

 

الگوریتم به خاطر خود گوگل و تعداد زیادی محقق هوشمند، ما امروزه اطلاعات بیشتری در مورد الگوریتم جست و جو می دانیم. البته، گوگل، خواسته های خود را از بازاریابان را اعلام کرده، اما باقی مسایل را به طور محرمانه نگه داشته است. در واقع، هر چیزی که بین ثبت یک کواری و دیدن نتایج جست و جو رخ می دهد، در هاله ابهام قرار گرفته است. اطلاعات موجود از سه منبع بدست می آیند: چیزی که گوگل به ما اعلام می کند گوگل به دنبال کمک خالصانه است. به همین دلیل، اطلاعات مفید و ارزشمند زیادی را ارائه می کند که برای سئوی موثر، الزامی هستند. نقطه نظر گوگل بسیار خوب با عملکردهای صحیح بازاریابی مطابقت دارد، بنابراین توجه کردن به توصیه های این شرکت، بسیار ارزشمند خواهد بود. یکی دیگر از دلایل الزام به شنیدن صحبت هایشان، این است که هر وقت گوگل در مورد استفاده از بهترین روش ها صحبت کرده است، همیشه روش های بهینه سازی دستکاری شده، توانسته است به نوعی گوگل را دور بزند. اما هر بار، این موتور جست و جو تطابق بیشتری در تشخیص و جریمه کردن وب سایت های اسپم کننده، دارای اقتدار تقلبی و دستکاری رتبه بندی، ناشرین محتواهای کم کیفیت یا متخلفین از اصول خدمات رسانی گوگل پیدا کرده است. از طرف دیگر، فرض کنید که هر بار سخنگوی گوگل چیزی را در مورد الگوریتم افشا یا بهترین عملکردها را پیشنهاد می کند، حتما هدفی از این کار دارد. گوگل می خواهد، دیدگاه شرکت از نظر ارائه انواع خاص نتایج جست و جو را ارتقا داده و از سایر انواع نتایج پیشگیری کند. با اینکه ساخت یک الگوریتم برای رسیدن به بهترین نتایج ممکن، بسیار الزامی است، گوگل از مدل تبلیغات خود استفاده کرده و شرکت ها را متقاعد می سازد تا محتوای خود را طوری بسازند که گوگل می خواهد(از نظر موضوع، کیفیت نوشتن و قابلیت خزیدن).افراد سخنگوی شرکت نیز افرادی آموزش دیده و مجهز هستند. آنها می دانند چه چیزی را باید بیان کرده و چه چیزی را نباید. این نمونه ای عالی از شرکتی است که کارمندان آن حین همکاری در یک فضا، علاوه بر حفظ ایده ها و نظرات شخصی، یک پیام منسجم را نیز بازتاب می دهند. مشاهده تقریبا تمامی مطالبی که در مورد رتبه بندی سئو می دانیم، از تجربه و مشاهده ناشی می شود. برای همین است که من سئو را یک هنر می دانم: بخشی هنر و بخشی علم. ما به عنوان متخصص سئو، به تجربیات منفی و مثبت یکدیگر نیاز داریم تا بتوانیم الگوها را کشف کرده و اهمیت هر کدام را درک کنیم. برای مثال، درک اینکه کدام نوع محتوا، بیشترین لینک ها یا اشتراک گذاری را در شبکه های اجتماعی به همراه دارد، بیشر به یادگیری از تجربیات فردی و تجربیات دیگران مربوط می شود تا تست کردن. در گذشته، اکثر مشاهدات با هدف شکست دادن الگوریتم جست و جوی ارگانیک گوگل انجام می شد. این مسئله باعث بوجود آمدن روش هایی مثل چرخ لینکی، شبکه های محتوا و چرخش محتوا شد. با گذشت زمان، مشاهدات کمتر به حیله زدن توجه داشته و بیشتر به عملکردهای بهینه می پرداخت. افراد به دنبال جواب چنین سوال هایی بودند که کدام نوع موضوعات برای سایت های B2B و B2C عمل می کند، یا اینکه چطور صفحه محصولات “ارزش رتبه گرفتن” پیدا کرده و یا اینکه چطور بازدیدکنندگان را بدون صدمه زدن به سئو، ردیابی کرد.

تعیین رابطه تست های تعیین رابطه بسیار جذاب هستند. متخصصین، جملات گوگل در مورد جست و جو و مشاهده متخصصین سئو را بررسی کرده و رابطه ها را کشف می کنند. آنها HTML، رسانه های اجتماعی، الگوهای محتوا را کاملا بررسی کرده و به دنبال هر چیزی هستند که بتوان از آن رابطه بیرون کشیده و سنجش کرد.شما باید تمام سیگنال های احتمالی را دسته بندی کرده، داده های زمان ها و نقاط متفاوت را سنجیده، آنها را با رتبه بندی و یا ترافیک سایت مقایسه کرده و سپس نتیجه را منتشر کنید. حتی در واضح ترین هشدارها نیز، وجود رابطه به معنای وجود علت نیست. برای همین است که مطالعات کشف رابطه بسیار معروف و ارزشمند هستند. الگوریتم جدید گوگل همینطور که احتمالا در جریان هستید دیروز تولد ۱۵ سالگی گوگل بود و او الان یک نوجوان پر انرژی به حساب می آید. جالب است به جای اینکه ما برای گوگل هدیه‌ای در نظر بگیریم٬ او برای برای وبمستران و سئوکار‌ها هدیه‌ای در نظر گرفته‌ است. الگوریتمی به نام مرغ مگس خوار! Search Algorithm اصلا چیست؟ یک اصطلاح فنی برای موتور جستجوی گوگل است که بر اساس آن سعی می شود نتیجه مورد نظر شما از میان میلیارد ها صفحه وب در سراسر جهان استخراج و بهترین نتیجه پیش روی شما قرار گیرد. اما مرغ مگس خوار “Hummingbird” این نام الگوریتم جستجوی جدید است که گوگل از آن استفاده میکند و معتقد است نتایج بهتری را در اختیار ما قرار میدهد. دلیل استفاده از نام مرغ مگس خوار در چابکی٬ دقت و عکس العمل سریع آن بوده و بهتر است بدانید این الگوریتم از یک ماه پیش کار خود را آغاز کرده است. پس PageRank کارش تمام است ؟ نه٬ پیج رنک تاثیر کمی دارد اما باز هم در بین صدها فاکتور مختلف در حال متمایز کردن وب سایت های خوب و بد است. اما در حال حاضر Hummingbird فرمانده است. مرغ مگس خوار علاوه بر استفاده از تجربیات PageRank، به لینک های با ارزش و کلمات کلیدی در یک صفحه اهمیت می‌دهد. مرغ مگس خوار بگذارید به مرغ مگس خوار، الگوریتم جدید گوگل نگاهی داشته باشیم. با اینکه الگوریتم بر ۹۰ درصد نتایج تأثیر گذاشته است، گوگل مرغ مگس خوار را – که کاملا الگوریتم قبلی را جایگزین می کند – یک ماه قبل از اعلام کردن به ما اجرا کرده بود. هیچ کسی حتی متوجه هم نشد. یکی از دلایلی که متخصصین سئو شاید این مسئله را متوجه نشده باشند، به این خاطر است که مرغ مگس خوار بزرگترین تغییر در کواری های طولانی محسوب می شود. کوار یهای بسیار زیادی در دسته طولانی قرار می گیرند؛ اما هر کواری، فراوانی کمی دارد. به علت حجم کم جست و جوف به علاوه، عدم ارائه داده های کلمات کلیدی توسط گوگل، باعث شده است که نتایج ضعیف، به راحتی به پایین ترین رتبه ها سقوط کنند. این با جملات گوگل در مورد تأکید جدید بر یکی کردن معنای عبارت ها با مفهوم جملات، به جای یکی کردن کلمات کلیدی کواری ها با اسناد، در یک راستاست. من فکر می کنم، دلیل واقعی که افراد متوجه مرغ مگس خوار نشدند، این بود که علاوه بر جدید بودن این الگوریتم، شباهت های زیادی با مدل قدیمی خود دارد. وقتی در مورد الگوریتم جست و جوی گوگل صحبت می کنیم، در واقع، ما در رابطه با مجموعه ای از فرمول ها صحبت می کنیم. هر سال، گوگل صدها تغییر در الگوریتم خود ایجاد می کند. فرض کنید که تمام این تغییرات هر ساله روی هم انباشته می شوند. بعضی از این تغییرات، در واقع بازنویسی تغییرات قدیمی هستند. اما بعضی از آنها کاملا جدید هستند. با انباشته شدن تغییرات، کل مجموعه نیز پیچیده تر شده و از بهینه سازی آن کاسته می شود. منطقی است که گوگل بتواند تمامی بخش ها را سازمان دهی کرده و تعداد زیادی فرمول را با هدف بهینه سازی، با هم ترکیب کرده، سازمان دهی کرده، و مسیری را برای بهبود در آینده باز کند. بگذارید این کار را خانه تکانی یا خانه داری بنامیم. شاید این تنها یک گمانه زنی باشد، و کل مجموعه پیچیده تر شده و بهینه سازی آن کمتر شود. یکی دیگر از خصوصیات مرغ مگس خوار این است که باعث می شود آپدیت های آینده را راحت تر تست کرده و آنها را به الگوریتم اضافه کرد. در هر محیطی، افراد تنها می توانند تعدادی محدود از مسایل را تست کنند. بعد از تست کردن زیاد، آنقدر اوضاع به هم ریخته می شود که دیگر نمی توانید نتایج را ارزیابی کنید. من مطمئن هستم که گوگل لیست طویلی از بهبود دارد که باید آنها را امتحان کند. مرغ مگس خوار نیز با هدف اجرای چنین لیستی طراحی شده است. متعجب نشوید اگر مرغ مگس خوار به گوگل کمک کند در آینده سریعتر و به دفعات، تغییرات را اعمال کند. بنابراین، وقتی مرغ مگس خوار باعث اضافه شدن آپدیت های جدید می شود – واضحا، بسته به توانایی تعریف و برخورد با موضوع - من انتظار دارم که هدف الگوریتم، سازماندهی دوباره، بهینه سازی و تنظیم پیش زمینه باشد

دانلود فقط با IP ایران امکان پذیر است.

ارسال نظرات